Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-голям кеф ми прави на 5та от 120 хи-хи-хи...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Кефо, то от Плевен ли си, да г'е? Ей не останаха алфисти там!!!
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #17
      Моя е ВМ84А, на virusalfa ВМ08Б на Dexer ВМ07Б. Дали само означението е различно не знам

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от koolio
        Кефо, то от Плевен ли си, да г'е? Ей не останаха алфисти там!!!
        От София съм. Преди ми се налагаше и ходех почти всяка седмица.Ако е рекъл господ края на Март пак съм там

        Comment


        • #19
          ВМ08Б и ВМ07Б са почти еднакви вероятно разликата е в окачването, а твоя kefo е с сруга помпа и дюзи и с по-малка мощност общо взето всички вм-и са с еднаква конструкция, основната разлика е че при по-старите дюзите са хванати с едни шпилки, които се късат а на по-новите са навити в блока
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #20
            Ми обади се ако се засечем там ще се радвам да се запозная с жив фен на Алфа.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #21
              Маила ми е кооlio@abv.bg
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от alf
                дюзите са хванати с едни шпилки, които се късат а на по-новите са навити в блока
                Е тия шпилки още не съм превъртал но шпилките, които държат кобилиците....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от koolio
                  Ми обади се ако се засечем там ще се радвам да се запозная с жив фен на Алфа.
                  Ако ходя ще се обадя непременно.

                  Comment


                  • #24
                    VM 08B

                    На модела 164 има 4 модела ВМ-мотори,двата са модел 84(единия е със система за рециркулация на газовете ЕГР),08В и 32В(с хидрокомпенсатори на повдигачите на клапаните).Кулио и ти ли си със 164-ка? Освен това на модела 84А дюзите,както каза Алф са с планки,а на по-новите мотори са на резба(тази на 1-ви цилиндър е с датчик)
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #25
                      Щом сме тука значи всички обичаме марката АЛФА.Но за разхода при всеки е различно особено в обороти .Иначе съм много доволен от моята красавица засега

                      Comment


                      • #26
                        Re: VM 08B

                        Първоначално публикувано от virusalfa
                        На модела 164 има 4 модела ВМ-мотори,двата са модел 84(единия е със система за рециркулация на газовете ЕГР),08В и 32В(с хидрокомпенсатори на повдигачите на клапаните).Кулио и ти ли си със 164-ка? Освен това на модела 84А дюзите,както каза Алф са с планки,а на по-новите мотори са на резба(тази на 1-ви цилиндър е с датчик)
                        Е значи съм прав за Dexer, много я настъпва
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          !!

                          300 процента!!!
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment

                          Working...
                          X